woensdag 15 december 2010

Ding 10 Evaluatie

Zo het zit er op. Het evaluatie verslag is op gestuurd, zodat ik nu alleen mijn collega,s hoeft te volgen met hun blogs. Wel vond ik het ontzettend leuk en leerzaam deze cursus te volgen. Er zitten een paar hele goede onderwerpen tussen die je in je werk goed kan gebruiken.

Wat ik persoonlijk heel leuk vond is Google docs, Library thing en Aquabrowser. Dat wil ik na de cursus verder gebruiken. Flickr moet ik ook over doen, want ik kan niet al de geplaatse foto,s terug vinden.

Bedankt dat ik deze cursus mocht volgen, want zelf was ik er nooit achter gekomen dat je zoveel met Web 2.0 kan doen.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!
    Fijn dat je het leuk en leerzaam vond, je gaat vast bepaalde onderdelen toepassen in het werk. Je hebt gelijk met de opmerking dat we anders nooit zoveel dingen van Web 2.0 hadden ontdekt.
    Nu maar lekker genieten van de komende gezellige dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent er! Gefeliciteerd!
    En jij bedankt dat je je zo hebt ingezet. Als dit allemaal nieuw was voor je zul je soms erg hebben moeten zoeken naar hoe iets werkte, of zelfs naar wat het nou precies inhield. Maar ik kan in je posts daar heel weinig van terugvinden. Er spreekt eerder een soort verrassing uit, alsof je op een ontdekkingstocht was. Leuk, hoor, die nieuwsgierigheid :-)
    Blijf lekker actief op internet. Gewoon met de dingen die je aanspreken, of die je nuttig vond. Op die manier zul je ook steeds nieuwe dingen blijven tegenkomen.
    Fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen